Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 25, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bols wybiera agencję reklamową dla Carlo Rossi

Bols, wyłączny dystrybutor wina Carlo Rossi w Polsce, wysłał briefy do czterech agencji reklamowych. Zleca przygotowanie strategii marketingowej dla Carlo Rossi na 2006 rok.

Wcześniej Bols rozpoczął przegląd ofert domów mediowych dla tej samej marki. Rozstrzygnięcia w obu przypadkach mają zapaść w lutym. Rozeznanie w ofertach firm reklamowych Bols prowadzi na zlecenie winiarni Ernest & Julio Gallo Winery Europe, producenta Carlo Rossi.

(MŁ, 25.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.