Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 07, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

H&M przenosi obsługę mediową ze Starcomu do MEC

Sieć sklepów odzieżowych H&M zakończyła przetarg na planowanie i zakup mediów.

Od tego roku obsługą mediową firmy zajmie się dom mediowy MEC, który zwyciężył w przetargu. Liczby ani nazw pozostałych jego uczestników nie ujawniono.
MEC przejmuje obsługę mediową H&M od domu mediowego Starcom, który pracował dla tej sieci sklepów od kilku lat.

(BG, 07.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.