TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Październik 10, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spada słuchalność wszystkich rozgłośni ogólnopolskich

(fot. Archiwum)

W trzecim kwartale br. wszystkim rozgłośniom ogólnopolskim spadła słuchalność w porównaniu z tym okresem ub.r. - wynika z badania Radio Track.

Lider słuchalności – RMF FM – zanotował spadek udziału w czasie słuchania z 25,3 proc. do 24,6 proc. To również słabszy wynik w porównaniu z drugim kwartałem br., kiedy radio miało 26,1 proc.
Radio Zet w najnowszej fali osiągnęło najsłabszy wynik w historii badań – 14,3 proc. to spadek z 14,8 proc. względem trzeciego kwartału ub.r. i z 15,4 proc. względem drugiego kwartału br. – Dla nas w wynikach słuchalności najistotniejsza jest grupa docelowa, którą dla Zetki stanowią dojrzali słuchacze 28-49, a tu notujemy rok do roku wzrost z 16,2 procent do 18,2 procent (chodzi o słuchalność w tej grupie, ale w dni powszednie i między godz. 6 a 20 - przyp. redakcji) – komentuje Katarzyna Szczepanik, rzeczniczka Eurozetu.
Program III Polskiego Radia zanotował najgorszą słuchalność od trzech lat – 6,9 proc. udziału w czasie słuchania (Trójka miała 8,5 proc. w trzecim kwartale ub.r. i 7,4 proc. w drugim kwartale br.). Ostatnio tak słaby wynik rozgłośnia uzyskała w fali lipiec-wrzesień 2010, kiedy to jej udział w czasie słuchania wyniósł 6,8 proc.
Słuchalność Programu I Polskiego Radia co prawda spadła rok do roku (z 12,9 proc. do 11,2 proc.), ale jako jedynej rozgłośni ogólnopolskiej wzrosła w porównaniu z drugim kwartałem br., kiedy Jedynka miała 10,1 proc.

Dane: Radio Track, badanie realizowane przez Millward Brown. Od października ub.r. do ważenia danych wprowadzono kategorię wykształcenia. Jak zaznacza Komitet Badań Radiowych, w wyniku tej zmiany porównywalność danych słuchalności rok do roku może być ograniczona.

Stacje ogólnopolskie tracą, a zyskuje Radio Plus. Zobacz jak disco polo na antenie pomaga tej sieci.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.