Jan Majle dyrektorem kreatywnym w Change Integrated

Jan Majle (fot. Ogilvy)
Jan Majle, dotychczasowy dyrektor kreatywny Ogilvy & Mather Advertising, jeszcze w tym roku dołączy do agencji Change Integrated.
Jako dyrektor kreacji w Change Integrated Majle ma koordynować projekty kreatywne dla obecnych i nowych klientów agencji - podał "Media i Marketing Polska".
Majle zastąpi na stanowisku Jakuba Korolczuka, który od września pracuje jako executive creative director w agencji Grey Group.
Majle dyrektorem kreacji w Ogilvy był od marca 2013 roku. Doświadczenie w branży reklamowej zdobył w agencjach: Saatchi & Saatchi, Team One i Change Integrated. Jest współautorem m.in. nagrodzonej w Cannes reklamy telewizyjnej Škody "Bagażnik", viralowej kampanii dla Škody "Yeti w Tatrach", komunikacji dla Polkomtelu, "Dziennika", Tymbarku i Play. Jego prace zdobyły kilka nagród reklamowych, m.in.: Brązowego Lwa w Cannes, Grand Prix Golden Drum, Srebrne Effie.
Agencja Ogilvy & Mather odmawia komentarza w sprawie Jana Majle.
DR
