Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 11, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Obama ma zachęcić do reklamowania się w niemieckich gazetach

Niemieckie Stowarzyszenie Marketingu Prasy rozpoczęło kampanię promującą efektywność reklam prasowych.

Autorzy kampanii przekonują, że osoby z pierwszych stron gazet są pośrednio ambasadorami firm, które zdecydowały się na zakup ogłoszenia na ich łamach. W spocie reklamowym będącym częścią kampanii wykorzystano wizerunki polityków, w tym m.in. amerykańskiego prezydenta Baracka Obamy. Za kreację projektu odpowiada agencja Ogilvy & Mather.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.