Blogerzy w kampanii Eurobanku (wideo)

Eurobank po raz pierwszy wykorzystuje w kampanii blogosferę.
Kampania banku prowadzona jest w mediach społecznościowych. Wspiera ją również konkurs na Facebooku. Akcja „Style uŻycia” podkreśla możliwości, jakie daje bankowość mobilna Eurobanku i prezentuje jej wykorzystanie w różnych sytuacjach.
W kampanii biorą udział blogerzy: Tamara Gonzalez Perea (prowadzi blog o modzie Macademiangirl.com), Paulina Wnuk (kulinarny blog Frommovietothekitchen.pl), Anna i Jakub Górniccy (Podróżniccy.com), Grzegorz Marczak (Antyweb.pl). Nakręcono filmy reklamowe z ich udziałem, w których korzystają oni z aplikacji banku.
"W ten sposób chcieliśmy pokazać, że jest to aplikacja przeznaczona dla każdego, bez względu na styl życia, a nawet stopień zaznajomienia z nowymi technologiami" – informuje w komunikacie Magdalena Suchanek, dyrektor departamentu PR i komunikacji w Eurobanku.
Kampania „Style uŻycia” potrwa do 9 października br. Została przygotowana we współpracy z agencją social media Socializer. Za produkcję filmów z blogerami odpowiada Mumin's Interactive.
BG
