Dział: WYWIADY

Dodano: Wrzesień 05, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Humor podbija przekaz

Rozmowa z Markiem Łąpczyńskim, wiceprezesem i client service directorem agencji John Pitcher

Jak Pan ocenia to, co zrobiono dla Kurki Wolnej - pierwszej marki jajek od kur z chowu na wolnym wybiegu?


Fajnie ograna oczywista oczywistość jak mawia klasyk.


Da się wykreować marę  produktu generycznego, jakim jest jajko?



I tu trzeba zadać sobie pytanie: Co było pierwsze, jajko czy kura? Może to jednak kura jest produktem generycznym?


Rozumiem, że humor sprawdza się w takich działaniach.


W wypadku klatkowego chowu kur, który jest tematem kontrowersyjnym i na wskroś pozbawionym humanizmu, podkreślenie tradycyjnego pochodzenia jaj nutą humoru może podbić przekaz, a na pewno już wyróżnić komunikację. Humor, ale oczywiście w innym wymiarze stosował już producent jaj Farmio.


Czy komuś, poza producentom mleka i bananów Chipita, udało się stworzyć markę produktu generycznego?


Steve Jobs to zrobił.


Kurka Wolna, Farmio czyli producent jajek „bez GMO” - można się spodziewać kolejnych marek jajek?



Producenci jaj, jak każdy dostawca usług czy produktów, walczy o konsumenta. To naturalna droga na konkurencyjnym rynku.


Kura brand hero dla marki jajek – czyli odwieczne pytanie: Co było pierwsze jajko czy kura?



Eksplozja w kosmosie.

Rozmawiała Agata Małkowska-Szozda


 

(05.09.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.