Humor podbija przekaz
Rozmowa z Markiem Łąpczyńskim, wiceprezesem i client service directorem agencji John Pitcher
Jak Pan ocenia to, co zrobiono dla Kurki Wolnej - pierwszej marki jajek od kur z chowu na wolnym wybiegu?
Fajnie ograna oczywista oczywistość jak mawia klasyk.
Da się wykreować marę produktu generycznego, jakim jest jajko?
I tu trzeba zadać sobie pytanie: Co było pierwsze, jajko czy kura? Może to jednak kura jest produktem generycznym?
Rozumiem, że humor sprawdza się w takich działaniach.
W wypadku klatkowego chowu kur, który jest tematem kontrowersyjnym i na wskroś pozbawionym humanizmu, podkreślenie tradycyjnego pochodzenia jaj nutą humoru może podbić przekaz, a na pewno już wyróżnić komunikację. Humor, ale oczywiście w innym wymiarze stosował już producent jaj Farmio.
Czy komuś, poza producentom mleka i bananów Chipita, udało się stworzyć markę produktu generycznego?
Steve Jobs to zrobił.
Kurka Wolna, Farmio czyli producent jajek „bez GMO” - można się spodziewać kolejnych marek jajek?
Producenci jaj, jak każdy dostawca usług czy produktów, walczy o konsumenta. To naturalna droga na konkurencyjnym rynku.
Kura brand hero dla marki jajek – czyli odwieczne pytanie: Co było pierwsze jajko czy kura?
Eksplozja w kosmosie.
Rozmawiała Agata Małkowska-Szozda
(05.09.2013)