Dział: OPINIE

Dodano: Sierpień 14, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Poprawa wyników Agory wymagałaby dalszej restrukturyzacji

Poprawa wyniku operacyjnego Agory w drugim kwartale rok do roku jest konsekwencją obniżenia kosztów i działań restrukturyzacyjnych przedsiębiorstwa.

Wyniki sprzedażowe nie wydają się wskazywać na perspektywę rychłego odbicia na rynku reklamowym. W wielu segmentach rynku reklamowego dostrzegalne jest natomiast pogłębienie trendów spadkowych. To oznacza, że dalsza poprawa wyniku operacyjnego spółki wymagałaby kontynuacji działań restrukturyzacyjnych i optymalizacji kosztowej.
Nieco światła co do kontynuacji bądź zmian kierunku koncentracji biznesowej Agory oczekiwałbym przy okazji ogłoszenia przez Agorę nowej strategii na najbliższe lata. Najprawdopodobniej będzie ona zawierała dalszą intensyfikację działań zmierzających to współdzielenia treści z platformą internetową oraz poszerzenie działalności o segment telewizyjny, na co wskazywałyby starania o koncesję na cyfrowe nadawanie kanału telewizyjnego we współpracy z grupą Kino Polska. To byłby element, który mógłby długofalowo wpłynąć na wyniki spółki. 

(14.08.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.