Partner of Promotion tworzy sieć w Europie Środkowo-Wschodniej
09.01.2006, 09:32
Agencja public relations Partner of Promotion stworzyła sieć agencji PR działających na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Docelowo sieć ma tworzyć osiem agencji.
Sieć składająca się na razie, oprócz polskiej, z agencji w czterech krajach (Słowacja, Czechy, Bułgaria, Ukraina) zacznie działać w połowie miesiąca. – Zauważyłem, że firmy coraz częściej powołują menedżerów PR odpowiedzialnych na region Europy Środkowo-Wschodniej. Będą potrzebowali prowadzonej z Polski centralnej koordynacji działań i kompleksowej obsługi PR w tamtych krajach. Po to powstaje nasza sieć – mówi Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion. Prace nad stworzeniem sieci trwały pół roku. Agencje, z którymi Partner of Promotion podpisała umowy, musiały spełnić kryteria: co najmniej pięcioletniej obecności na danym rynku, minimum 10 pracowników i doświadczenia w pracy z korporacjami. Jak twierdzi Trochimiuk, w marcu do sieci dołączą kolejne trzy agencje: z Rumunii, Węgier i jedna z krajów nadbałtyckich. - Założenie sieci nie było drogą inwestycją. Ponieśliśmy wydatki rzędu 40 tysięcy złotych. Musieliśmy zapłacić między innymi za firmy audytorskie, które zbadały interesujące nas agencje – mówi Trochimiuk.(MAZ, 09.01.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
