Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 04, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zenithmedia zdobył budżet LOT-u

Zenithmedia (ZenithOptimedia Group) wygrał przetarg na zakup i planowanie mediów dla Polskich Linii Lotniczych LOT SA w 2006 roku.

Do drugiego etapu przetargu oprócz zwycięskiego domu zostały zaproszone jeszcze dwa - MindShare Polska (dotychczas obsługujący PLL LOT) i Starcom. Agencją reklamową pracującą dla linii lotniczych jest Gruppa66 Ogilvy. Dla Centralwings (należy do PLL LOT) pracuje dom mediowy The Media Insight.

(MŁ, 04.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.