Starcom obronił budżet mediowy USP Zdrowie

Firma farmaceutyczna USP Zdrowie rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Zwycięzcą przetargu został Starcom, który pracuje dla USP Zdrowie nieprzerwanie od 2004 roku.
Kilkuetapowy przetarg rozpoczął się w marcu br. Oprócz Starcomu zaproszono do niego trzy inne agencje mediowe: Carat Polska, PHD oraz Maxus. Oferty oceniane były w trzech wymiarach: strategii mediowej dla dwóch wybranych marek z portfolio firmy, dedykowanego zespołu, warunków współpracy oraz oferty cenowej zakupu mediów. Do finałowych rozmów zaproszony został Carat oraz Starcom, którego oferta po kolejnych etapach negocjacji uznana została za najlepszą.
USP Zdrowie korzystało w przetargu z doradztwa firmy audytorskiej IAM.
Starcom pracuje z USP Zdrowie nieprzerwanie od 2004 roku i oprócz strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów realizuje dla tego klienta również projekty badawcze i analityczne (agencja Quest), planuje komunikację w mediach cyfrowych i społecznościowych.
AMS
