Historia kryzysu NC+ (krok po kroku)
(fot. Piotr Król)
Połączenie platformy N i Cyfry+ miało być wielkim sukcesm, a jak na razie jest wielką klapą. Nowo powstała platforma NC+ nie może się wygrzebać z wizerunkowego kryzysu, który trwa od dnia ogłoszenia jej oferty. Przygotowaliśmy ściągawkę pokazującą jak on przebiegał.
21 marca 2013
W Hilton Warsaw Hotel Magda Mołek prowadzi konferencję, na której prezes NC+ Julien Verley ogłasza koniec kompromisów dla abonentów, którzy musieli wybierać pomiędzy dwoma płatnymi telewizjami działającymi w segmencie premium (zobacz fotorelację z konferencji).
NC+ prezentuje ofertę platformy telewizyjnej powstałej z połączenia N i Cyfry + (zobacz oferowane pakiety)
Na profilu NC+ na Facebooku pojawiają się tysiące negatywnych komentarzy pod adresem nowej oferty. ”Dziękujemy za wszystkie Wasze uwagi. Są one dla nas naprawdę ważne. Jest nam przykro, że nasza nowa oferta spotkała się z taką krytyką z Waszej strony” – odpowiada administrator NC+ (zobacz jak abonenci krytykowali NC+)
22 marca 2013
NC+ przyznaje, że ma za mało konsultantów: ”Pomimo zatrudnienia dodatkowych konsultantów, zainteresowanie ofertą nc+ przerosło nasze oczekiwanie, w związku z czym prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość”.
25 marca 2013
Prezes NC+ Julien Verley informuje dziennikarzy, że platforma mimo krytyki nie zmieni oferty
Wiceprezes NC+ Beata Mońka w trybie natychmiastowym odchodzi z firmy
2 kwietnia 2013
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko ITI Neovision, które ma wyjaśnić, czy firma jednostronnie zmieniając abonentom ofertę platformy N na ofertę NC+ naruszyła zbiorowe interesy konsumentów.
Wypowiedzenie składa Kamila Barabasz, dyrektor HR i administracji Canal+ Cyfrowego
5 kwietnia 2013
Tomasz Lis na swoim blogu pisze o zmianach w ofercie NC+: „złodziejstwo i rozbój” oraz „szczyt chamstwa”.
8 kwietnia 2013
12 kwietnia 2013
Komentarz Dariusza Tworzydło, eksperta ds. PR z Uniwersytetu Wrocławskiego:
"Błędnym założeniem NC+ było myślenie, że sprawa ucichnie"
(09.04.2013)