Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 04, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na Facebooku mnożą się profile Anty NC+

Na Facebooku utworzono kolejny profil Anty NC+. Jest łudząco podobny do tego założonego przez studenta niezadowolonego z oferty platformy NC+ zaraz po jej ogłoszeniu.

Nowo powstały profil Anty NC+ ma identyczną grafikę, jak ten założony zaraz po ogłoszeniu oferty platformy NC+ (powstała z połączenia platformy N i Cyfry+). Widnieje na nim także taki sam komunikat: ”Jesteśmy grupą dotychczasowych klientów platform satelitarnych n i cyfry+ zmuszonych do migracji do telewizji nC+. Jeżeli Tobie też nie podoba się sposób, w jaki traktowani są klienci, to dołącz do nas”.
Dawid Zieliński, który jako pierwszy założył stronę Anty NC+ (ma już ona ponad 60 tys. fanów), w rozmowie z ”Presserwisem” przyznaje, że profile podobne do założonego przez niego rosną jak grzyby po deszczu. – Jednak szybko użytkownicy Anty NC+ reagują i zgłaszają je do administracji Facebooka jako duplikaty. Wystarczy trochę poczekać, profil administracja usuwa, a chwilę później znów się pojawia jakiś nowy – mówi Zieliński.
– Uważamy, że profil Anty NC+ stworzony przez studenta ma jedynie charakter informacyjny – tłumaczy Jacek Hera z jednej z nowych stron Anty NC+. – Aby działać skutecznie, należy podejmować działania na drodze negocjacyjnej oraz sądowej. W przypadku nadużyć przez NC+ przygotujemy pozew zbiorowy – deklaruje. Dlaczego zdecydował się na założenie strony pod taką samą nazwą, jaka już funkcjonuje na Facebooku? – W obiegu publicznym już utarła się ta nazwa. Dzięki niej łatwiej jest dotrzeć do ludzi poszkodowanych – odpowiada Hera. Zaprzecza zarzutom, że profil został założony przez platformę NC+ bądź agencję, która pracuje dla tego klienta. (KOZ)

(04.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.