Wizerunkowa katastrofa NC+
Odejście Beaty Mońki, wiceprezes NC+ odpowiedzialnej za komunikację i branding, nie jest dla mnie zaskoczeniem.
Odbiór nowej oferty platformy NC+ przez abonentów i media jest zdecydowanie negatywny, kwestie cenowe i przede wszystkim sposób komunikacji z abonentami całkowicie przesłoniły pozytywy w postaci większej ilości kanałów HD czy lepszych dekoderów. Błędy się zdarzają, dziwi natomiast ewidentny brak planu B. Reakcje zarządu NC+ wydają się chaotyczne i emocjonalne. Odejście wiceprezes. Mońki w trybie natychmiastowym raczej wzmacnia to wrażenie. Być może chodzi też o różnicę zdań pomiędzy trzema udziałowcami NC+.
Cyfrowy Polsat i wiodący operatorzy kablowi z pewnością przygotowywali się do promocyjnych akcji mających przekonywać nowych i starych abonentów platformy NC+ do zmiany operatora, ale wizerunkowa katastrofa towarzysząca rynkowej premierze NC+ to dla nich nieoczekiwany prezent.
Marek Sowa, przez kilka lat był członkiem rady nadzorczej Cyfry+ z ramienia Liberty Global (m.in. właściciela UPC Polska)
(30.03.2013)