Nowe media najpopularniejsze w Norwegii
Norwegia zajęła pierwsze miejsce w sporządzonym przez dom mediowy ZenithOptimedia rankingu państw pod względem popularności nowych mediów.
Według opublikowanych danych, 38,8 proc. Norwegów korzysta z telewizji internetowej, smartfonów i tabletów. Kolejne miejsca w pierwszej dziesiątce rankingu zajęły: Francja (35,7 proc.), Holandia (35,1), Szwecja (31,3), Dania (31,2), Kanada (30,5), Australia (24,6), Hiszpania (24,4), Korea Południowa (23,1) oraz Wielka Brytania (23,1 proc.).
Analitycy ZenithOptimedia prognozują, że do 2015 roku nowe media zyskają największą popularność w Holandii - gdzie będzie korzystać z nich 65,1 proc. ludności, Francji - 60,8 proc. oraz Irlandii - 50,2 proc. (ATS)
(13.02.2013)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)