Dorota Truśkiewicz dyrektorem strategicznym agencji TequilaPolska
27.12.2005, 00:00
Z początkiem stycznia 2006 roku na stanowisko dyrektora strategicznego agencji marketingowej TequilaPolska (TBWACommunication Group) awansuje Dorota Truśkiewicz.
Przejmie obowiązki obecnego dyrektora strategicznego Rafała Kołodzieja, który skupi się na rozwoju firmy konsultingowej Connect (Grupa TBWA) - jest jej dyrektorem zarządzającym. Pracując na stanowisku deputy strategic planning director, Truśkiewicz od roku była zastępcą Kołodzieja w Tequili. Z agencją związana jest od dwóch lat. Pracowała dla takich marek, jak: Nivea, Knorr i Lipton (Unilever Polska SA), PZU, Apart, Crunchips (The Lorenz Bahlsen Snack-World). Wcześniej pracowała w dziale promocji ”Gazety Wyborczej”, potem jako media & research manager w agencji reklamowej V&P, a następnie jako research manager w AMS.(MŁ, 27.12.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
