Dział: PERSONALIA

Dodano: Grudzień 27, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dorota Truśkiewicz dyrektorem strategicznym agencji TequilaPolska

Z początkiem stycznia 2006 roku na stanowisko dyrektora strategicznego agencji marketingowej TequilaPolska (TBWACommunication Group) awansuje Dorota Truśkiewicz.

Przejmie obowiązki obecnego dyrektora strategicznego Rafała Kołodzieja, który skupi się na rozwoju firmy konsultingowej Connect (Grupa TBWA) - jest jej dyrektorem zarządzającym. Pracując na stanowisku deputy strategic planning director, Truśkiewicz od roku była zastępcą Kołodzieja w Tequili. Z agencją związana jest od dwóch lat. Pracowała dla takich marek, jak: Nivea, Knorr i Lipton (Unilever Polska SA), PZU, Apart, Crunchips (The Lorenz Bahlsen Snack-World). Wcześniej pracowała w dziale promocji ”Gazety Wyborczej”, potem jako media & research manager w agencji reklamowej V&P, a następnie jako research manager w AMS.

(MŁ, 27.12.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.