Kuba Wojewódzki zamknął fan page, bo było na nim za dużo brudów

(Fot. Karol Piechocki)
Kuba Wojewódzki miał na Facebooku ponad 1,1 mln fanów, w prowadzeniu profilu pomagała mu agencja Buzz Media, mimo to zdecydował się zlikwidować swój fan page.
- Ilość kibiców, narodowców czy miłośników Rafała Ziemkiewicza przytłaczała - mówi Kuba Wojewódzki. Uznał on, że jego fan page na Facebooku stał się witryną, w której internauci załatwiali własne sprawy, wylewali emocje, prali brudy. Na razie Wojewódzki wstrzymał swoją działalność w mediach społecznościowych. Tym samym zakończył współpracę z agencją Buzz Media, która współpracowała z nim przy prowadzeniu profilu. Przedstawiciele Buzz Media nie chcą komentować decyzji Wojewódzkiego.
- Gdyby swój fan page zamknęła marka, powiedziałbym, że to błąd, ale przypadek celebryty trudno już jednoznacznie ocenić - komentuje Jan Zając, założyciel firmy Sotrender analizującej sieci społecznościowe. - Uważam jednak, że lepiej mieć wielu fanów we własnym kanale, bo można mieć poczucie kontroli nad nimi. Teraz spodziewam się wysypu w sieci stron zakładanych przez antyfanów Wojewódzkiego – mówi Zając.
Wojewódzki ma swój talk-show w TVN, a w radiu Eska Rock prowadzi program "Zwolnienie z WF-u".
AT
