"The Wall Street Journal" drukuje się w Polsce

"The Wall Street Journal" (Dow Jones & Company) rozpoczął druk części nakładu europejskiej edycji w Polsce.
Dzięki temu bieżące wydania tego dziennika będą od rana dostępne w polskich hotelach, centrach turystycznych i dla prenumeratorów. Gazeta drukowana jest w drukarni Polskapresse.
W "Rzeczpospolitej" rozpoczęła się natomiast kampania reklamowa "The Wall Street Journal". Reklamowa okładka polskiego dziennika miała logo "Rzeczpospolitej", w górnej szpalcie znalazły się zajawki publikowanych wewnątrz artykułów i nowego numeru "Przekroju" (Presspublica). Pozostała część zachęcała do prenumeraty "The Wall Street Journal". Można się z niej dowiedzieć, że dziennik będzie teraz drukowany też w Polsce, a prenumeratorzy będą go dostawali przed 7 rano. - To ogłoszenie to jeden ze skutków naszej współpracy z "WSJ" - mówi Andrzej Talaga, p.o. redaktor naczelny "Rzeczpospolitej". - Od marca br. wymieniamy się wzajemnie artykułami na zasadach barterowych - dodaje.
- Jesteśmy jedynym partnerem gazetowym "WSJ" w Polsce - mówi Jakub Kurasz, redaktor naczelny "Parkietu Gazety Giełdy" i zastępca redaktora "Rzeczpospolitej". - Tygodniowo publikujemy w "Rzeczpospolitej" około dziesięciu tekstów na bazie artykułów przesłanych nam przez "WSJ". Planujemy zacieśnienie współpracy z tym tytułem - dodaje. Nie chce jednak zdradzić, na czym ta współpraca miałaby polegać. Od momentu współpracy obu tytułów branża spekuluje, że w grę może wchodzić tworzenie wspólnych serwisów lub druk polskiego dodatku pod logo "WSJ". (JF)
(27.11.2012)
