Fundacja Dzieci Niczyje: Przemoc wobec dzieci to zła tradycja

(Fot. fdn.pl)
Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła kampanię społeczną, w której przekonuje, że stosowanie przemocy wobec dzieci nie jest dobrą metodą wychowawczą.
Kampania obejmuje Internet i prasę. Potrwa do końca roku. Autorem kreacji jest agencja reklamowa Publicis.
Istotnym elementem kampanii jest pokazywanie przykładów prawidłowych reakcji rodziców lub opiekunów na zachowanie dziecka.
Znakiem rozpoznawczym akcji jest plakat pokazujący drzewo genealogiczne ułożone ze skórzanych pasów i innych przedmiotów służących do bicia. Obok znajduje się hasło "Przemoc nie musi być tradycją".
Reklamy w prasie będą publikowane do 13 grudnia m.in. w takich tytułach, jak "Bliżej Przedszkolaka", "Miesięcznik Dyrektora Szkoły", "Miesięcznik Dyrektora Przedszkola", "Niebieska Linia", "Remedium", "Emocje" i "Sygnał Wychowawcy".
Publicis dla Fundacji Dzieci Niczyje pracuje od dwóch lat. (BG, PR)
(21.11.2012)
