Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 12, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Borowski odchodzi z Euro RSCG do własnej firmy GeoMobile

Wojciech Borowski zakłada firmę GeoMobile (Fot. archiwum)

Wojciech Borowski, CEO Grupy Euro RSCG Poland, zdecydował o odejściu z firmy i podjęciu się nowego projektu. Zarządzanie Euro RSCG Poland przejmują Antoine Kolendowski i Katarzyna Przewuska.

Wojciech Borowski od października br. zostanie partnerem w firmie GeoMobile, zajmującej się geolokalizacją i projektami z obszaru mobile. - Mam jeszcze przed sobą 30 lat zawodowego życia, świat się zmienia, idzie w kierunku mobile i nie chcę na to wszystko patrzeć z boku. Chcę być uczestnikiem tych zmian - mówi prezes Borowski.
Zarządzanie Grupą Euro RSCG przejął w grudniu 2008 roku. Wcześniej przez dwa lata (2003-2005) był managing directorem agencji McCann Erickson, potem założył własną firmę Getzzz Polska, której podstawowymi zadaniami są produkcja i sprzedaż ekskluzywnej pościeli z designerskimi wzorami. W 2008 roku Grupa Euro RSCG Poland nie była strukturą silną, nie istniała synergia między spółkami (tzn. portfolio wspólnych klientów było niewielkie). Jak ocenia Kinga Grzelewska, dyrektor zarządzająca i kreatywna agencji Lowe GGK, Borowskiemu udało się zbudować pozycję grupy na rynku. - Kiedy przejmował stery, Euro RSCG nie była grupą konkurencyjną. Pod jego rządami agencja stała się widoczna poprzez swój produkt kreatywny, co dla agencji jest najważniejsze - mówi Grzelewska. - Zbudował silną grupę, która oferowała zintegrowane usługi na wysokim poziomie - dodaje. Jej zdaniem odejście Borowskiego jest zapowiedzią gruntownej przebudowy grupy.
Po odejściu Borowskiego zarządzanie grupą przejmuje team managerski: Antoine Kolendowski (obecnie dyrektor zarządzający Euro RSCG 4D) - jako chief executive officer i Katarzyna Przewuska (obecnie dyrektor zarządzająca Euro RSCG Sensors) - jako chief operating officer. Zespół zarządzający tworzą wraz z Jackiem Szuleckim (chief creative officer) i Tomaszem Zakrzewskim (chief financial officer). Ten zespół przejmuje odpowiedzialność za zaplanowanie przyszłej architektury organizacji - przypomnijmy, że globalnie Havas jest w przededniu rebrandingu ("Euro RSCG" zostanie w nazwach zastąpione przez "Havas"). W Polsce rebranding ma być związany z dużymi zmianami strukturalnymi. Planowany jest na 24 września i do tego momentu szczegóły nie są ujawniane. Według nieoficjalnych informacji grupa ma się powiększyć o agencję full servicve.
W skład Euro RSCG Poland wchodzą: agencja ATL Euro RSCG Warsaw, agencja PR Euro RSCG Sensors, agencje marketing services Euro RSCG 4D i EuroRSCG Marketing House, agencja interaktywna Euro RSCG Digital. (AMS)
 
 

(12.09.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.