Tomasz Kot i kwintesencja francuskiego romatyzmu w kampanii Netii
Netia z początkiem września rozpocznie kampanię reklamową "Co Ci serce dyktuje". Tomasz Kot, ambasador operatora, tym razem wcieli się w rolę francuskiego piosenkarza z lat 70. śpiewającego piosenki o miłości.
Kampania będzie promować najnowszą ofertę dostępu do Internetu połączonego z usługą Telewizja Osobista. Ta druga, dzięki dekoderowi Netia Player, umożliwia oglądanie nie tylko kanałów linearnych, ale również kontentu na życzenie i serwisów internetowych oraz własnych multimediów. Tytuł kampanii nawiązuje do "wolności wyboru", który zapewnia widzowi usługa i do kwintesencji romantyzmu: francuskiej piosenki z lat 70. i takich twórców, jak Serge Gainsbourg i Joe Dassin. Tomasz Kot naśladuje ich styl i w melorecytacji opowiada o swoim dniu z Telewizją Osobistą. Obok niego w spocie występuje Polka z wenezuelskimi korzeniami Francys Barraza Sudnicka, finalistka konkursu Miss Polonia 2005 oraz Miss Universe i Miss Earth 2006.
Ta odsłona kampanii potrwa kilka tygodni. Później Netia zacznie emitować spot, w którym Tomasz Kot wcieli się w rolę współczesnego romantyka - fana hip-hopu. Spoty dopiero powstają.
Nowej kampanii będzie towarzyszył konkurs, w którym zadaniem internautów będzie stworzenie filmu reklamowego przedstawiającego Telewizję Osobistą Netii. Podobnie jak w poprzednich takich projektach Netii, najlepsze spoty zostaną wyemitowane w telewizji, a ich autorzy wygrają 5, 10 i 20 tys. zł.
Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia Group. (TW)
(28.08.2012)