Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 28, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Kot i kwintesencja francuskiego romatyzmu w kampanii Netii

Netia z początkiem września rozpocznie kampanię reklamową "Co Ci serce dyktuje". Tomasz Kot, ambasador operatora, tym razem wcieli się w rolę francuskiego piosenkarza z lat 70. śpiewającego piosenki o miłości.

Kampania będzie promować najnowszą ofertę dostępu do Internetu połączonego z usługą Telewizja Osobista. Ta druga, dzięki dekoderowi Netia Player, umożliwia oglądanie nie tylko kanałów linearnych, ale również kontentu na życzenie i serwisów internetowych oraz własnych multimediów. Tytuł kampanii nawiązuje do "wolności wyboru", który zapewnia widzowi usługa i do kwintesencji romantyzmu: francuskiej piosenki z lat 70. i takich twórców, jak Serge Gainsbourg i Joe Dassin. Tomasz Kot naśladuje ich styl i w melorecytacji opowiada o swoim dniu z Telewizją Osobistą. Obok niego w spocie występuje Polka z wenezuelskimi korzeniami Francys Barraza Sudnicka, finalistka konkursu Miss Polonia 2005 oraz Miss Universe i Miss Earth 2006.
Ta odsłona kampanii potrwa kilka tygodni. Później Netia zacznie emitować spot, w którym Tomasz Kot wcieli się w rolę współczesnego romantyka - fana hip-hopu. Spoty dopiero powstają.
Nowej kampanii będzie towarzyszył konkurs, w którym zadaniem internautów będzie stworzenie filmu reklamowego przedstawiającego Telewizję Osobistą Netii. Podobnie jak w poprzednich takich projektach Netii, najlepsze spoty zostaną wyemitowane w telewizji, a ich autorzy wygrają 5, 10 i 20 tys. zł.
Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia Group. (TW)

(28.08.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.