Temat: reklama

Dział: RAPORTY

Dodano: Lipiec 16, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pełny raport medialny dotyczący rebrandingu TP S.A.

Firmę Newton Media co miesiąc prosimy o przygotowanie raportu dotyczącego jednego, najbardziej absorbującego wydarzenia medialnego w danym okresie. Do czerwcowego numeru "Press" firma przeanalizowała ilość publikacji medialnych dotyczących zmiany korporacyjnej marki przez Telekomunikację Polską SA na Orange pod kątem jej wydźwięku. Poniżej prezentujemy pełny raport firmy. 

(16.07.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.