Październikowy cennik TVP  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Październikowy cennik TVP  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Październikowy cennik TVP  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: OPINIE

Dodano: Czerwiec 01, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program 1 Polskiego Radia jest produktem zdecydowanie niedocenianym reklamowo

Głównym tego powodem jest stereotypowe wyobrażenie o słuchaczu Jedynki, jako o osobie w podeszłym  wieku. Reklamodawcy bardzo często opisując swoje grupy demograficzne nie przekraczają w opisie wieku 50 lat, tak jakby osoby powyżej 50. roku życia nie kupowały samochodów, nie miały oszczędności, ani nie używały telefonów komórkowych. 
Fakty są jednak takie, że analizując profil słuchacza Programu 1 Polskiego Radia widzimy, że za pomocą tej stacji możemy z powodzeniem dotrzeć do osób już od 40. roku życia. Stacja od lat małymi krokami zmienia się i pozyskuje tych  "młodszych" słuchaczy. Z powodzeniem może funkcjonować w większej ilości kampanii niż jedynie tych skierowanych wyłącznie do targetów powyżej 50. czy 60. roku życia.
Ponadto Jedynka oferuje prawdziwie unikalny produkt w postaci stacji w dużej części mówionej, zawierającej materiały z wielu dziedzin życia, a nie tylko muzykę, która stanowi wyłączną zawartość 90 proc. polskiego rynku radiowego. Z całą pewnością zaangażowanie słuchacza w kontent Jedynki, i uważność w jej słuchaniu jest wyższa niż w stacjach muzycznych, które z definicji nie mają angażować, ale "nie przeszkadzać".
Jesienią ub.r. Jedynka zaczęła funkcjonować w bardzo udanym  pakiecie Okularnik, wraz z Trójką i stacjami Agory. Pakiet skupia słuchaczy w wieku  już od 35-40 lat, o bardzo atrakcyjnych innych parametrach demograficznych. Dzięki dobrej wycenie i wysokich wskaźnikach ma szansę przełamać stereotypy kojarzone dotychczas z Jedynką, a w przyszłości spowodować jeszcze większą obecność stacji w media planach.
Monika Nowak, deputy buying director w domu mediowym OMD

(01.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.