LOT w kampanii wizerunkowej chwali się Boeingiem 787 Dreamliner

Dzisiaj rozpoczyna się kampania wizerunkowa Polskich Linii Lotniczych LOT z hasłem przewodnim "LOT. Naszym horyzontem jest przyszłość". Prezentuje odświeżony wizerunek marki jako światowej klasy przewoźnika dumnego z polskich korzeni.
Spot reklamowy pokazuje lot "lustrzanego samolotu", jak nazywany jest Boeing 787 Dreamliner. Odbijają się w nim symbole miast, do których lata narodowy przewoźnik. Samoloty Dreamliner firma ma włączyć do swojej floty pod koniec br. Jak zapewnia PLL LOT, przewoźnik stanie się wkrótce jedną z linii mających najmłodsze samoloty w Europie. Do tych planów oraz wdrożonych już innowacji (m.in. rozwiązania serwisowe i nowości produktowe, np. serwis kelnerski) nawiązuje nowe hasło marki.
Kampania informuje również o ofercie LOT: taryfie First Minute, Szalonych Środach, wyszukiwarce najtańszych połączeń (deal finder) i możliwości zakupu biletów na stronie LOT.com.
Działania, które potrwają do 30 czerwca, obejmują telewizję, prasę, Internet i kina na terenie całej Polski. Przygotowano je we współpracy z agencją DDB i domem mediowym Universal McCann. (TW, PR)
(14.05.2012)
