"Magnolia" zastąpiła "Kwietnik" i "Ogrody" w portfolio Agory

Okładka nowego magazynu Agory.
Jutro na rynku pojawi się miesięcznik "Magnolia" - pismo Agory SA, które powstało z połączenia magazynów "Kwietnik" i "Ogrody".
"Magnolia" jest adresowana do miłośników roślin i ogrodów. Ma 116 stron, 124 tys. egz. nakładu i kosztuje 3,95 zł.
Już miesiąc temu Agora zapowiadała połączenie magazynów "Kwietnik” i "Ogrody” w nowy tytuł. Średnie rozpowszechnianie płatne razem "Kwietnika” w 2011 roku wyniosło 27,7 tys. egz., a "Ogrodów" – 18,3 tys. egz. (ZKDP).
W nowym miesięczniku znajdują się porady dotyczące pielęgnacji zieleni i projekty aranżacji ogrodów. Magazyn przedstawia też sprzęt i narzędzia ogrodnicze oraz doradza, co i gdzie kupić. "Magnolię” tworzy zespół redakcyjny, który wcześniej przez kilka lat przygotowywał pisma "Kwietnik” i "Ogrody”. Redaktorem naczelnym jest Dariusz Raczko.
SK
