Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 17, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Magnolia" zastąpiła "Kwietnik" i "Ogrody" w portfolio Agory

Okładka nowego magazynu Agory.

Jutro na rynku pojawi się miesięcznik "Magnolia" - pismo Agory SA, które powstało z połączenia magazynów "Kwietnik" i "Ogrody".

"Magnolia" jest adresowana do miłośników roślin i ogrodów. Ma 116 stron, 124 tys. egz. nakładu i kosztuje 3,95 zł.
Już miesiąc temu Agora zapowiadała połączenie magazynów "Kwietnik” i "Ogrody” w nowy tytuł. Średnie rozpowszechnianie płatne razem "Kwietnika” w 2011 roku wyniosło 27,7 tys. egz., a "Ogrodów" – 18,3 tys. egz. (ZKDP).
W nowym miesięczniku znajdują się porady dotyczące pielęgnacji zieleni i projekty aranżacji ogrodów. Magazyn przedstawia też sprzęt i narzędzia ogrodnicze oraz doradza, co i gdzie kupić. "Magnolię” tworzy zespół redakcyjny, który wcześniej przez kilka lat przygotowywał pisma "Kwietnik” i "Ogrody”. Redaktorem naczelnym jest Dariusz Raczko.

SK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.