Dział: WIDEO

Dodano: Marzec 26, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czy ta reklama Coca-Coli obraża Polaków?

Bohaterem reklamy Coca-Coli emitowanej w Hiszpanii jest polski robotnik, który od pięciu lat nie wdział rodziny, bo go nie stać na powrót do kraju. Jedyną szansą jest dla niego wygrana biletów na Euro 2012 w loterii Coca-Coli. Zdeniem niektórych ta reklama dla polskich emigrantów jest obraźliwa. Czy na pewno? Zobaczcie sami.

(26.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.