Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 19, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amerykanie nie chcą płacić za newsy na tabletach

Amerykanie są skłonni płacić za treści dla tabletów pod warunkiem, że nie są to wiadomości – wynika z badania przeprowadzonego przez Nielsen Company.

62 proc. amerykańskich użytkowników tabletów przyznaje, że zakupiło muzykę za pośrednictwem tych urządzeń. Chętnie nabywane są również e-booki (58 proc. użytkowników) i filmy (50 proc.). Jednocześnie tylko 19 proc. posiadaczy tabletów zapłaciło za dostęp do aplikacji i witryn o charakterze newsowym.
Odmiennie zachowują się właściciele urządzeń mobilnych w Europie – we Włoszech, Niemczech i Wielkiej Brytanii za wiadomości użytkownicy płacą chętniej niż za innego rodzaju treści.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.