Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 13, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sprzedaż magazynu "Maxim Polska" nie zachwyca

"Maxim" ukazuje się w 27 krajach

26,6 tys. egz. to pierwsze oficjalne wyniki sprzedażowe miesięcznika „Maxim Polska” (Ginza Media Group).

„Maxim” ukazał się po raz pierwszy w połowie listopada ub.r. Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, w grudniu ub.r. jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 26 608 egz. przy nakładzie 126 tys. egz.
– Sprzedaż tego tytułu jest bardzo kiepska, biorąc pod uwagę, że to wynik osiągnięty tuż po debiucie pisma – mówi Rafał Leszczyński, analityk rynku prasy z Giełdy Mediowej. – Spodziewałem się, że tytuł będzie miał większe aspiracje, ale po prostu brak mu oryginalności. Zamiast nowych pomysłów jest w nim zlepek pomysłów z konkurencyjnych „CKM” czy „Playboya” – ocenia Leszczyński.
Prawdopodobnie wyniki sprzedażowe wpłynęły na szybką decyzję o zmianie kierownictwa pisma. Na początku lutego br. odszedł, po trzech miesiącach, redaktor naczelny Robert Pieńkowski. Zastąpili go Krzysztof Papliński (nowy naczelny) i Aleksander Hepner (wicenaczelny).
Z danych ZKDP za cały zeszły rok wynika, że liderem segmentu magazynów dla mężczyzn jest "Men's Health" (Motor-Presse Polska) ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 61 509 egz. To spadek o 3,2 proc. w stosunku do roku 2010. Na drugim miejscu jest "CKM" (Marquard Media Polska) - 58 213 egz. (spadek o 16,3 proc.), a na trzecim "Playboy" (również Marquard) - 49 383 egz. (spadek o 11,2 proc.).
Adresowany także do mężczyzn magazyn lifestylowo-shoppingowy "Logo" (Agora SA) osiągnął w tym czasie sprzedaż na poziomie 49 893 egz. (spadek o 12,8 proc.).
Natomiast sprzedaż niszowego miesięcznika lifestylowego dla mężczyzn "K-mag" (K-Magazine) wynosiła w zeszłym roku 3468 egz., co oznacza wzrost o 25 proc. wobec roku poprzedniego. (SK)

(13.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.