Średnio 647 tys. widzów śledziło w Polsacie show "Ninja vs Ninja"

Program "Ninja Warrior Polska", w którym uczestnicy muszą przejść tor przeszkód, produkuje Jake Vision (fot. G.Broniatowski/materiały prasowe)
10. edycję show "Ninja Warrior Polska", nadawaną pod tytułem "Ninja vs Ninja", oglądało w Polsacie średnio 647 tys. widzów. To nieznacznie mniej niż przed rokiem.
Polsat nowe odcinki programu pokazywał we wtorki o 20.10, od 4 marca do 22 kwietnia. Najwięcej widzów przyciągnął ostatni odcinek serii - 723 tys. Emitując program, Polsat osiągał średnio 5,59 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 6,68 proc. w komercyjnej 16-59.
Dla porównania, w marcu 2025 roku Polsat notował średnio 7,1 proc. udziału w 4+ i 7,59 w komercyjnej 16-59 (te dane uwzględniają widownię poza domem).
Czytaj też: Polskie Radio chce zwolnić rzecznika prasowego. Związki otrzymały już informację
Wiosną 2024 roku "Ninja Warrior Polska" miał średnio 684 tys. widzów. Z kolei jesienią nadawany w tym pasmie reality show "Siły specjalne Polska" oglądało w Polsacie średnio 350 tys. widzów.
Program "Ninja Warrior Polska", w którym uczestnicy muszą przejść tor przeszkód, produkuje Jake Vision. W tej edycji po raz pierwszy uczestnicy rywalizowali ze sobą równolegle na dwóch torach. Zwycięzcą "Ninja vs Ninja" został Jan Tatarowicz.
Dane: Nielsen Media
(MNIE, 24.04.2025)
