Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 01, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Locomotiva zdobyła budżet reklamowy piwa Strong

Agencja reklamowa Locomotiva od początku 2006 roku będzie obsługiwała budżet reklamowy piwa Strong (Grupa Żywiec SA).

W przetargu wystartowało pięć agencji – DougFaberFamily, Idea & Media, Scholz & Friends Warszawa, Wunderman Polska oraz Locomotiva. Na tzw. short liście, oprócz zwycięzcy, znalazła się także agencja Wunderman.

(MAP, 01.12.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.