Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 21, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najlepsze spoty przy SuperBowl zdaniem YouTube - zobacz wideo

Trzecia w rankingu była reklama ”Rescue Dog” (Mcgarrybowen dla Bud Light).

Użytkownicy serwisu YouTube zdecydowali, że najlepszym spotem emitowanym w blokach reklamowych przy tegorocznym SuperBowl był film "Just My Shell" promujący markę M&M's.

Spot, który zwyciężył w tegorocznym konkursie YouTube's 2012 Ad Blitz, został zrealizowany przez agencję BBDO New York.

Drugie miejsce zajęła reklama Chryslera "It's Halftime in America" (Wieden + Kennedy).


Trzecia w rankingu była reklama ”Rescue Dog” (Mcgarrybowen dla Bud Light).
Spoty reklamowe biorące udział w tegorocznym konkursie Ad Blitz obejrzało łącznie 133 mln użytkowników serwisu YouTube. (LL)

(21.02.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.