Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 18, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Solorz-Żak mimowolnie wystąpił w reklamie

Advertorial ze zdjęciem Solorza-Żaka ukazał się w "Bloomberg Businessweek Polska"

Zygmunt Solorz-Żak wziął udział w reklamie domu maklerskiego Trigon. Nic o tym nie wiedział.

Na łamach "Bloomberg Businessweek Polska" ukazał się advertorial Trigona. Dom maklerski, który doradzał m.in. przy kupnie Polkomtelu, chwali się współpracą z firmami Zygmunta Solorza-Żaka, którego zdjęcie otwiera advertorial. Właściciel Polsatu i Polkomtelu dowiaduje się o tym od nas. – Żartuje pani? – nie dowierza.
Przemysław Schmidt, partner zarządzający z Trigona, zapewnia, że Solorz-Żak widział advertorial przed publikacją i wyraził zgodę. – Pokazali mi tylko tekst. Nie wspomnieli nic o zdjęciu. Mogli spytać, zgodziłbym się – mówi Solorz-Żak. Za udział w tej reklamie nie dostał honorarium. – Nie będę się go domagał – zapewnia.

RUT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.