W promocji McDonald’s można wygrać bilety na Euro 2012

Od poniedziałku we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce startuje promocja związana z UEFA Euro 2012.
Aby wziąć udział w loterii, trzeba od 24 października do 1 grudnia 2011 roku kupić dowolny McZestaw, który premiowany jest otrzymaniem zdrapki. W puli nagród jest 600 pojedynczych biletów na Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie, 500 miniwież Sharp, 14 telewizorów 3D Sharp z odtwarzaczami Blu-ray, 500 tys. puszek Coca-Coli oraz 3 tys. oficjalnych piłek mistrzostw.
Poza materiałami POS w restauracjach McDonald’s akcja będzie promowana spotami telewizyjnymi (TVN, Polsat, pakiet Discovery, pakiet AT Media) i kampanią w Internecie.
Kampanię przygotowała agencja DDB Warszawa oraz Tribal DDB, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. Za wsparcie PR odpowiedzialna jest agencja Twenty Four Seven PR.
(25.10.2011)
