Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 26, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Akcja promocyjna Carlsberga hitem na YouTube

Umieszczony w serwisie YouTube film przedstawiający szczegóły akcji promocyjnej piwnej marki Carlsberg w ciągu czterech dni obejrzało ponad 1,4 mln osób.

Akcja polegała na nagradzaniu piwem par, które zajęły dwa ostatnie miejsca w sali kinowej pełnej rosłych motocyklistów. Projekt zrealizowała brukselska agencja Duval Guillaume Modem.

(26.09.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.