Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 28, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama PZU na YouTube tylko dla dorosłych

Internetowy film pod tytułem "PZU młodzi kierowcy - Bez babci", będący częścią zintegrowanej kampanii przygotowanej przez agencję K2 wspólnie z Leo Burnett, Starlinkiem i ACR, został zablokowany przez YouTube.

48-sekundowy film przygotowany przez K2, nawiązujący do oficjalnego spotu telewizyjnego kampanii, można było oglądać na kanale Grupy PZU w serwisie YouTube. Przez niespełna tydzień zrobiło to ponad 42 tys. użytkowników, zarówno za pośrednictwem kanału YouTube, jak i aplikacji mobilnej z QR kodem. 21 czerwca produkcja została oznaczona jako nieodpowiednia dla osób poniżej 18. roku życia i obecnie można zobaczyć ją tylko po zalogowaniu się. - Wystarczy, że jedna osoba zgłosi, że treści naruszają zasady serwisu, a YouTube podejmuje działania. Rozmawialiśmy z YouTube i w tym przypadku zablokowanie filmu nastąpiło rzeczywiście po zgłoszeniu jednej osoby - mówi Marta Krajenta z K2. Dariusz Maciołek, kierownik zespołu e-marketingu w Grupie PZU, sugeruje, że "zablokowanie filmu świadczy tylko o tym, że konkurencja zauważyła, jak mocnym graczem staje się PZU w grupie młodych klientów ubezpieczeniowych". Film można zobaczyć na Facebooku na fan page marki.

(MDA, 28.06.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.