Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 25, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

YouTube zatrudnił szefa marketingu

Lucas Watson został pierwszym dyrektorem ds. marketingu serwisu wideo YouTube (Google).

Dotychczas Watson był dyrektorem marketingu cyfrowego koncernu Procter & Gamble. Pracując w P&G, Lucas Watson nakłonił kierownictwo koncernu do trzykrotnego podniesienia nakładów na reklamę w Internecie. Głównym zadaniem nowego dyrektora YouTube będzie pozyskanie dla serwisu dużych reklamodawców, zwłaszcza tych, którzy lwią część swego budżetu przeznaczają na reklamę w telewizji.

(ATS, 25.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.