Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 25, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paul Bachowski szefem strategii EmLabu

Paul Bachowski został szefem działu strategii w agencji eventowej EmLab (MediaCap SA).
To nowe stanowisko w agencji. Jego utworzenie i zatrudnienie Bachowskiego ma wpłynąć na poszerzenie oferty agencji.

Bachowski ostatnio pracował jako head of strategy w agencji Brainshake. Jest związany z rynkiem reklamy od sześciu lat. Pracował jako senior strategic planner m.in. dla BBDO oraz White Rabbit. Przygotowywał projekty dla takich klientów, jak Procter & Gamble, Frito Lay Polska, Aviva, PZU i Chrysler. Wcześniej w Change Integrated nadzorował projekty dla BMW, Deutsche Banku i Play. Kampanie, które powstały pod nadzorem Bachowskiego, były wyróżnione nagrodami w Polsce (Effie, Golden Arrow) i za granicą (Golden Drum). Z ramienia brytyjskiej agencji Text Appeal Bachowski reprezentuje międzynarodową grupę strategów zajmującą się projektami ”Cross Cultural Disaster Check” (nadzorują zgodność z oryginałami adaptacji globalnie przyjętych strategii komunikowania).

(MŁ, 25.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.