Kampania Getin Banku ”Uśmiech”
Piotr Fronczewski wystąpi w trzeciej już w tym roku kampanii telewizyjnej Getin Banku pod hasłem ”Uśmiech”. Tym razem aktor będzie reklamował trzymiesięczną lokatę codzienną.
Emisja spotu telewizyjnego rozpoczyna się dziś w ogólnopolskich stacjach. Obok Piotra Fronczewskiego w filmie występują osoby, które założyły lokatę w Getin Banku i uśmiechają się na widok wyników oszczędzania. Realizacją kampanii zajęła się agencja Ad Heads, za planowanie mediów odpowiada MediaVest. Emisja spotów potrwa do końca października, będą jej towarzyszyć działania w Internecie. – Z roku na rok rozszerzamy naszą grupę docelową. Dlatego kampania „Uśmiech” będzie mieć swoją odsłonę również w Internecie – tłumaczy Jerzy Prokopczak, dyrektor marketingu Getin Banku. Kampania w sieci ruszy na początku października i potrwa co najmniej miesiąc. Realizacją działań online zajmie się dział marketingu Getin Banku. W tym roku bank z udziałem Piotra Fronczewskiego przeprowadził już w telewizji kampanie: Stokrotka – kredytu hipotecznego i lokaty bezkonkurencyjnej 6 proc. Według danych Kantar Media (poprzednio Expert Monitor) Getin Holding, do którego należą Getin Bank i Noble Bank, w pierwszej połowie br. wydał na reklamę 23 mln zł, o 4,5 miliona więcej, niż w tym samym okresie ub.r.(RYD, 24.09.2010)
