Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 24, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania Getin Banku ”Uśmiech”

Piotr Fronczewski wystąpi w trzeciej już w tym roku kampanii telewizyjnej Getin Banku pod hasłem ”Uśmiech”. Tym razem aktor będzie reklamował trzymiesięczną lokatę codzienną.

Emisja spotu telewizyjnego rozpoczyna się dziś w ogólnopolskich stacjach. Obok Piotra Fronczewskiego w filmie występują osoby, które założyły lokatę w Getin Banku i uśmiechają się na widok wyników oszczędzania. Realizacją kampanii zajęła się agencja Ad Heads, za planowanie mediów odpowiada MediaVest. Emisja spotów potrwa do końca października, będą jej towarzyszyć działania w Internecie. – Z roku na rok rozszerzamy naszą grupę docelową. Dlatego kampania „Uśmiech” będzie mieć swoją odsłonę również w Internecie – tłumaczy Jerzy Prokopczak, dyrektor marketingu Getin Banku. Kampania w sieci ruszy na początku października i potrwa co najmniej miesiąc. Realizacją działań online zajmie się dział marketingu Getin Banku. W tym roku bank z udziałem Piotra Fronczewskiego przeprowadził już w telewizji kampanie: Stokrotka – kredytu hipotecznego i lokaty bezkonkurencyjnej 6 proc. Według danych Kantar Media (poprzednio Expert Monitor) Getin Holding, do którego należą Getin Bank i Noble Bank, w pierwszej połowie br. wydał na reklamę 23 mln zł, o 4,5 miliona więcej, niż w tym samym okresie ub.r.

(RYD, 24.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.