Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 27, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieć sklepów Vobis będzie szukała agencji reklamowej i domu mediowego

Sieć Vobis, oferująca sprzęt komputerowy, we wrześniu planuje przetargi, w których będzie poszukiwała agencji reklamowej i domu mediowego.

Michał Kulesza, dyrektor marketingu sieci Vobis, informuje, że firmy reklamowe będzie wybierał pod kątem obsługi w 2011 roku, choć zależy mu na długookresowej współpracy. – Właśnie domykamy nasze plany na przyszły rok – mówi Kulesza. – Zamierzamy odświeżyć wizerunek marki i będziemy poszukiwali nowych pomysłów na jej komunikację marketingową. Na pewno będzie nam zależało, by odróżnić naszą ofertę od typowych wielkopowierzchniowych komunikatów reklamowych opartych na cenie – wyjaśnia Kulesza. Szacuje, że na przyszłoroczne działania przeznaczy 15-20 mln zł. Obecnie Vobis pracuje z agencją Nekk (kreacja) i ClikAd (planowanie i zakup mediów).

(MŁ, 27.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.