Sieć sklepów Vobis będzie szukała agencji reklamowej i domu mediowego
27.08.2010, 08:04

Sieć Vobis, oferująca sprzęt komputerowy, we wrześniu planuje przetargi, w których będzie poszukiwała agencji reklamowej i domu mediowego.
Michał Kulesza, dyrektor marketingu sieci Vobis, informuje, że firmy reklamowe będzie wybierał pod kątem obsługi w 2011 roku, choć zależy mu na długookresowej współpracy. – Właśnie domykamy nasze plany na przyszły rok – mówi Kulesza. – Zamierzamy odświeżyć wizerunek marki i będziemy poszukiwali nowych pomysłów na jej komunikację marketingową. Na pewno będzie nam zależało, by odróżnić naszą ofertę od typowych wielkopowierzchniowych komunikatów reklamowych opartych na cenie – wyjaśnia Kulesza. Szacuje, że na przyszłoroczne działania przeznaczy 15-20 mln zł. Obecnie Vobis pracuje z agencją Nekk (kreacja) i ClikAd (planowanie i zakup mediów).(MŁ, 27.08.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
