Renault promuje nowy model Clio

Renault Polska prowadzi kampanię wprowadzającą na rynek nowy model Renault Clio. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, prasie codziennej i magazynach.
Grupę docelową kampanii stanowią młodzi mieszkańcy miast (w wieku 25-35 lat), dynamiczni i nowocześni. Działania reklamowe w telewizji, prowadzone pod hasłem ”Nowe Renault Clio. Skąd w nim ta moc?”, zapowiadają wprowadzenie do sprzedaży modelu Clio III (oferowany będzie w trzech wersjach - Authentique, Expression, Dynamique i Extreme). Spoty emitowane w pierwszym etapie kampanii zapraszają na dni otwartych drzwi w salonach Renault (8-9 października). W drugim etapie reklama podkreśla, że nowe Clio jest najbardziej pożądanym i największym samochodem w swojej klasie (w spocie została wykorzystana muzyka z serialu ”Czarne chmury”, a narratorem jest Wojciech Malajkat). Reklamy emitowane będą do 30 października w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN-ie oraz wybranych kanałach tematycznych (m.in. TVN 24 i Discovery Channel). Kampania telewizyjna wsparta została reklamami w formie komiksu w prasie codziennej (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Gazeta Prawna”, ”Metro”, ”Metropol”, ”Dzień Dobry”) i magazynach (m.in. tygodniki opinii, pisma motoryzacyjne, filmowe, hobbystyczne, tv guide’y). Dodatkowo zaplanowano e-mailing do klientów. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Carat Polska.(WK, 06.10.2005)
