Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 05, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 9 tys. razy będzie emitowany spot adresowany do rozwodzących się rodziców

Wczoraj w sieciach kin Multikino oraz Silver Screen w całej Polsce rozpoczęła się kampania społeczna: ”Nawet po rozwodzie jesteście mi potrzebni oboje” zainicjowana przez Fundację Akcja.

Bohaterem spotu reklamowego, przygotowanego przez Rafała Wojtunika, jest kilkuletni chłopiec tęskniący za nieobecnym ojcem. Celem akcji jest uwrażliwienie rodziców przeżywających kryzys małżeński na to, że w tak trudnych chwilach dziecko potrzebuje kontaktu z ich obojgiem. Kampania jest częścią działań Fundacji, która chce przekonać rodziców do wspólnej opieki nad dzieckiem po rozwodzie. Spot odsyła do strony internetowej Rodzina.sos.pl. W ramach kampanii zaplanowano 9184 emisje filmu (do 18 lutego br.).

(MŁ, 05.01.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.