Ponad 9 tys. razy będzie emitowany spot adresowany do rozwodzących się rodziców
05.01.2010, 08:10
Wczoraj w sieciach kin Multikino oraz Silver Screen w całej Polsce rozpoczęła się kampania społeczna: ”Nawet po rozwodzie jesteście mi potrzebni oboje” zainicjowana przez Fundację Akcja.
Bohaterem spotu reklamowego, przygotowanego przez Rafała Wojtunika, jest kilkuletni chłopiec tęskniący za nieobecnym ojcem. Celem akcji jest uwrażliwienie rodziców przeżywających kryzys małżeński na to, że w tak trudnych chwilach dziecko potrzebuje kontaktu z ich obojgiem. Kampania jest częścią działań Fundacji, która chce przekonać rodziców do wspólnej opieki nad dzieckiem po rozwodzie. Spot odsyła do strony internetowej Rodzina.sos.pl. W ramach kampanii zaplanowano 9184 emisje filmu (do 18 lutego br.).(MŁ, 05.01.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










