Dyrektorskie stanowiska w K2 Internet
Zajmująca się e-marketingiem agencja K2 Internet utworzyła, w ramach restrukturyzacji, nowe stanowiska dyrektorskie. Dyrektorem kreatywnym agencji został Maciej Gandys.
Gandys, odpowiadać bedzie za kreację agencji oraz pokieruje wewnętrznym studiem graficznym. Wcześniej był dyrektorem artystycznym m.in. w agencji NoS/BBDO. Stanowisko dyrektora marketingu powierzono Grzegorzowi Kurowskiemu, który wcześniej zarządzał marketingiem m.in. Kamisa. W K2 zajmie się on promocją agencji oraz planowaniem strategicznym komunikacji marketingowej dla klientów. Natomiast stanowisko dyrektora ds. rozwoju objął Tymoteusz Chmielewski. Będzie odpowiadał za rozwój technologiczny agencji oraz wdrażanie nowych usług. Wcześniej był dyrektorem ds. nowych technologii w NCF Group.(POL)(POL, 11.08.2003)
