Już dzisiaj pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już dzisiaj pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już dzisiaj pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 10, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Poznań prawdopodobnie wycofa się z przetargu na zagraniczną kampanię

Urząd Miasta Poznania unieważni – niewykluczone, że jeszcze w tym tygodniu – przetarg na kreację zagranicznej kampanii Poznania.

Choć oferta agencji Just, która jako jedyna zgłosiła się do przetargu, spełnia wymogi formalne, to jednak zastrzeżenia co do samego przebiegu przetargu zgłasza biuro zamówień publicznych Urzędu Miasta. Jak się dowiedział ”Presserwis”, przyczyną może być skład komisji przetargowej. Oficjalnie szczegółów dotyczących postępowania nie ujawniono. Zwycięska agencja, gdyby do jej wyboru doszło, miałaby odpowiadać za kreację kampanii miasta m.in. w Niemczech, we Francji i Wielkiej Brytanii. Akcja planowana jest w prasie, na stronach WWW i nośnikach reklamy zewnętrznej w styczniu i lutym 2010 roku.

(DOK, 10.12.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.