Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

K2 Internet kupiła połowę udziałów w Brainshop U-boot

Agencja interaktywna K2 Internet została właścicielem 50 proc. udziałów agencji strategiczno-kreatywnej Brainshop U-boot.

Firmy wspólnie chcą tworzyć nowy model usług marketingowych z wykorzystaniem wszystkich dostępnych na rynku kanałów komunikacji. Zamierzają razem stawać do przetargów (jako konsorcjum lub jedna z agencji będzie agencją wiodącą), choć pozostają niezależnymi markami. Niewykluczone, że w przyszłości zostaną połączone – zasady dalszej współpracy mają być określone za rok. Jak na razie 14-osobowy zespół U-boot ma ściśle współpracować z K2 Internet, która na stałe zatrudnia ok. 150 osób. Firmy będą wspierać się organizacyjne i technologiczne. Połowa udziałów Brainshop U-boot pozostaje w rękach dotychczasowych udziałowców i założycieli Brainshop U-boot: Macieja Obuchowicza i Wojciecha Błaszczyka. Wraz ze zmianami właścicielskimi do zarządu spółki dołączył Janusz Żebrowski, prezes zarządu K2 Internet. Brainshop U-boot to agencja strategiczno-doradcza, która specjalizuje się m.in. w kreacji i realizacji akcji ambient i guerilla marketingu. Agencja interaktywna K2 Internet świadczy z kolei usługi z zakresu m.in. kreacji, tworzenia strategii online, budowy serwisów WWW i systemów e-commerce oraz realizacji programów lojalnościowych.

(DOK, 26.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.