Agora uruchomiła serwis biznesowy Wyborcza.biz i mocno go reklamuje

Wyborcza.biz to nowy serwis ekonomiczny Agory SA, który przygotowują dziennikarze "Gazety Wyborczej" i portalu Gazeta.pl.
Na stronie Wyborcza.biz zamieszczane są m.in. informacje ekonomiczne, komentarze, materiały multimedialne, blogi dziennikarzy, ekonomistów, analityków giełdowych i menedżerów firm. Serwis tworzy 33-osobowy zespół składający się z dziennikarzy działu gospodarczego ”Gazety Wyborczej” oraz dziennikarzy i wydawców serwisów ekonomicznych portalu Gazeta.pl. Wyborcza.biz jest skierowana do użytkowników interesujących się i zajmujących gospodarką, ekonomią i finansami oraz do studentów uczelni ekonomicznych. Reklamodawcy, oprócz standardowych kampanii w serwisie, mogą skorzystać z oferty dwumedialnej obejmującej reklamę na stronach ekonomicznych ”Gazety Wyborczej” ”Biznes, Ludzie, Pieniądze” i na stronach Wyborcza.biz. Start serwisu wspiera kampania promocyjna obejmująca telewizję (TVN 24, TVN CNBC Biznes, Polsat News, Discovery Channel), radio (Tok FM, Program III Polskiego Radia, RMF Classic), nośniki reklamy zewnętrznej AMS (billboardy i backlighty), Internet, prasę codzienną (”Gazeta Wyborcza” i jej dodatki) i magazyny (m.in. ”Polityka”, ”National Geographic”, ”Focus”, ”Marketing w Praktyce”, ”Harvard Business Review”, ”Traveler”). Reklamy serwisu ukażą się też na nośnikach multimedialnych new light i w wagonach warszawskiego metra na ekranach Cityinfotv. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising oraz agencja interaktywna Byss. Za zakup mediów odpowiada Starlink.(KRZ, 08.09.2009)
