Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 12, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Auto Świat” zmienia layout
i cenę

W tygodniku zmieniono czcionki oraz kolorystykę

Od dziś tygodnik ”Auto Świat” (Axel Springer Polska) ma nową szatę graficzną i niższą cenę.

W tygodniku zmieniono czcionki oraz kolorystykę, m.in. wyraźniej wyodrębniono poszczególne działy. Na stałe wprowadzono publicystykę dotyczącą szeroko rozumianych tematów motoryzacyjnych. Od dziś pismo sprzedawane jest po niższej cenie – 1,90 zł zamiast 1,99 zł. Średnia sprzedaż ”Auto Świata” w pierwszym półroczu br. wyniosła 126 430 egz. Bezpośredni konkurent ”Auto Świata” – tygodnik ”Motor” Wydawnictwa Bauer kosztuje 1,50 zł, a jego średnia sprzedaż w pierwszym półroczu to 147 926 egz. (dane ZKDP).

(GK, 12.09.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.