Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 20, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogólnopolska kampania ”Kupuj Nasze – są powody do dumy”

Na sobotę zaplanowano rozpoczęcie akcji edukacyjno-społecznej ”Kupuj Nasze – są powody do dumy”.

Celem akcji jest wsparcie sprzedaży krajowych towarów i promocja polskich firm m.in. poprzez przełamywanie barier i stereotypów dotyczących jakości polskich produktów. Będzie przebiegała trzyetapowo. Podczas pierwszego etapu (od 21 marca) reklamy ukazywać się będą m.in. w telewizji (TVN, TVN Siedem, TVN Turbo, TVN Meteo, TVN Style, TVP 1, TVP 2 i TVP Kultura), prasie (m.in. ”Rzeczpospolita”), Internecie (m.in. Onet.pl) i na środkach komunikacji miejskiej. Spoty reklamowe – w reżyserii Bartka Prokopowicza, autora zdjęć m.in. do ”Komornika”, ”Długu” i ”Przedwiośnia”– są dziełem domu produkcyjnego OtoFilm oraz Orka postproduction studio. Etap drugi (w kwietniu) rozpocznie serial reklamowy, czyli zaplanowana przez Demo Effective Launching, kampania o charakterze komercyjno-społecznym. Polskim firmom zaproponowano wyjątkowe warunki produkcji i emisji 15-sekundowego spotu telewizyjnego utrzymanego w konwencji kampanii społecznej. Za ich produkcję odpowiada studio filmowe OtoFilm oraz Orka postproduction studio. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Pro Media House. Ostatnim, trzecim etapem projektu będzie program edukacyjny skierowany do pracowników, partnerów biznesowych, dostawców i kontrahentów polskich firm.

(DOK, 20.03.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.