Ogólnopolska kampania ”Kupuj Nasze – są powody do dumy”
Na sobotę zaplanowano rozpoczęcie akcji edukacyjno-społecznej ”Kupuj Nasze – są powody do dumy”.
Celem akcji jest wsparcie sprzedaży krajowych towarów i promocja polskich firm m.in. poprzez przełamywanie barier i stereotypów dotyczących jakości polskich produktów. Będzie przebiegała trzyetapowo. Podczas pierwszego etapu (od 21 marca) reklamy ukazywać się będą m.in. w telewizji (TVN, TVN Siedem, TVN Turbo, TVN Meteo, TVN Style, TVP 1, TVP 2 i TVP Kultura), prasie (m.in. ”Rzeczpospolita”), Internecie (m.in. Onet.pl) i na środkach komunikacji miejskiej. Spoty reklamowe – w reżyserii Bartka Prokopowicza, autora zdjęć m.in. do ”Komornika”, ”Długu” i ”Przedwiośnia”– są dziełem domu produkcyjnego OtoFilm oraz Orka postproduction studio. Etap drugi (w kwietniu) rozpocznie serial reklamowy, czyli zaplanowana przez Demo Effective Launching, kampania o charakterze komercyjno-społecznym. Polskim firmom zaproponowano wyjątkowe warunki produkcji i emisji 15-sekundowego spotu telewizyjnego utrzymanego w konwencji kampanii społecznej. Za ich produkcję odpowiada studio filmowe OtoFilm oraz Orka postproduction studio. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Pro Media House. Ostatnim, trzecim etapem projektu będzie program edukacyjny skierowany do pracowników, partnerów biznesowych, dostawców i kontrahentów polskich firm.(DOK, 20.03.2009)
