Marcin Kydryński, rozdając własne płyty, promuje stronę internetową Pilsner.pl
19.03.2009, 08:25

Kompania Piwowarska po raz kolejny wykorzystuje wizerunek dziennikarza muzycznego Marcina Kydryńskiego. Tym razem do promocji strony internetowej marki piwa Pilsner Urquell.
Akcja polega na tym, że Kydryński na stronie internetowej Rozdajeplyty.pl wystawił albumy muzyczne z prywatnej kolekcji. Dostaną je ci użytkownicy, którzy jako pierwsi się zalogują i zapiszą na dany egzemplarz. Utworów z płyt można odsłuchać też na stronie Pilsner.pl. W rozesłanym mailingiem przez agencję Feedback/Hill & Knowlton komunikacie Kydryński wyjaśnia, że nie potrzebuje już własnej kolekcji, bo ulubionej muzyki może posłuchać korzystając z Internetu i strony Pilsner.pl. Pilsner Urquell jest sponsorem radiowego programu Marcina Kydryńskiego ”Siesta” w Programie III Polskiego Radia. Fragmentów audycji można też posłuchać na stronie Pilsner.pl. Kydryński wystąpił również w spocie telewizyjnym reklamującym piwo Pilsner.(ZAW, 19.03.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
