Dział: PRASA

Dodano: Luty 13, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Językowy ”Multikurs” w ramach Biblioteki ”Gazety Wyborczej”

W piątek 20 lutego w ramach w ramach Biblioteki ”Gazety Wyborczej” (Agora SA) ukaże się pierwszy z 16 tomów ”Multikursu” – multimedialnego kursu do równoczesnej nauki pięciu języków.

Kolekcja ma pomóc w nauce języków angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, francuskiego i włoskiego od poziomu podstawowego do średnio zaawansowanego. Pierwszy tom ma kosztować 9,99 zł, następne 19,99 zł. Publikacji będzie towarzyszyć kampania reklamowa w prasie, radiu, telewizji i na nośnikach zewnętrznych. Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada firma Timecode, a za zakup mediów - dom mediowy Starlink. Wydawcami ”Multikursu” są Agora i Wydawnictwo Edgard.

(ZAW, 13.02.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.