Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 17, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Fun Club” i ”13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki” – lepsza sprzedaż niż przed rokiem

Tylko dwa tytuły spośród miesięczników dla młodzieży miały po dziewięciu miesiącach br. lepszy wynik, niż w tym okresie rok temu, trzy inne zanotowały stratę – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.

Najlepiej w tej grupie sprzedawał się ”Twist” (Wydawnictwo Bauer), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem po trzech kwartałach br. wyniosło 159 594 egz. (spadek o 2,65 proc. w porównaniu z okresem styczeń – wrzesień ub.r.). Na drugim miejscu znalazł się ”Fun Club” (także Wydawnictwo Bauer) – 128 062 egz. (wzrost o 9,88 proc.), a na trzecim –”Dziewczyna” (Axel Springer Polska) z wynikiem 126 565 egz. (spadek o 16,83 proc.). Na kolejnych pozycjach były: ”Popcorn” (Axel Springer Polska) – 119 468 egz. (spadek o 2,74 proc.) i ”13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki” (Egmont Polska) – 78 513 egz. (wzrost o 6,77 proc.). Tylko we wrześniu miesięczniki młodzieżowe miały rozpowszechnianie płatne razem na poziomie: ”Twist” – 189 292 egz., ”Dziewczyna” – 135 129 egz., ”Popcorn” –128 130 egz., ”Fun Club” – 123 034 egz. i ”13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki” – 82 890 egz.

(AW, 17.12.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.